Szanowni Państwo,

Preferowanym sposobem złożenia przez Państwa reklamacji jest dedykowany formularz reklamacyjny dostępny pod adresem:
https://reklamacje.apcoapolska.pl/
lub listownie na adres: APCOA Polska Sp. z o.o., Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa.
Państwa reklamacje mogą zostać wniesione za pośrednictwem każdego kanału komunikacji.

Z góry dziękujemy za współpracę.

REKLAMACJE DOTYCZĄCE OPŁAT DODATKOWYCH

Korzystający z parkingu kwestionujący zasadność wystawienia wezwania może w terminie 14 dni od dnia wystawienia wezwania wnieść reklamację. W razie uznania Państwa reklamacji, Opłata Dodatkowa jest anulowana. W przypadku decyzji odmownej Klient jest zobowiązany do uiszczenia Opłaty Dodatkowej w terminie wskazanym na wezwaniu do zapłaty.
Odpowiedź na reklamację udzielana jest w formie pisemnej na adres miejsca zamieszkania podany przy zgłaszaniu reklamacji lub w formie elektronicznej na podany przez Użytkownika adres poczty e-mail.

Reklamacja powinna zawierać następujące informacje: numer wezwania, numer rejestracyjny pojazdu, imię i nazwisko, adres zamieszkania lub adres e-mail, załączniki oraz krótki opis powodu składania reklamacji.

Informacje w sprawie wezwań do zapłaty udzielane są od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 -17.00 pod numerem telefonu:

+48 22/ 300 12 31

 

REKLAMACJE DOTYCZĄCE OPŁATY DODATKOWEJ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

 

1. Chciałbym uiścić Opłatę Dodatkową ze swojego wezwania – jak mam to zrobić?

Opłatę Dodatkową można zrealizować poprzez:

a) płatność kartą płatniczą debetową lub kredytową, przelewem bankowości elektronicznej lub BLIK - za pośrednictwem operatora płatności mobilnych Tpay. W tym celu należy:

  • zeskanować kod QR widoczny na Państwa wezwaniu lub
  • zalogować się na stronie podanej na wezwaniu poprzez podanie numeru rejestracyjnego pojazdu i numeru Państwa wezwania.

b) dokonanie przelewu na wskazany w wezwaniu rachunek bankowy.

Dostęp do konta Użytkownika nie wymaga podawania przez niego żadnych danych osobowych. Regulamin świadczenia usług w zakresie obsługi wezwań do zapłaty dostępny jest tutaj: POBIERZ


2. Jak złożyć reklamację?

Preferowanym sposobem złożenia przez Państwa reklamacji jest dedykowany formularz reklamacyjny dostępny pod adresem:
https://reklamacje.apcoapolska.pl/
lub listownie na adres: APCOA Polska Sp. z o.o., Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa.
Państwa reklamacje mogą zostać wniesione za pośrednictwem każdego kanału komunikacji.


3. Ile mam czasu na przesłanie reklamacji?

Korzystający z parkingu kwestionujący zasadność wystawienia wezwania może wnieść reklamację w terminie 14 dni od dnia wystawienia wezwania. Reklamacje złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.


4. Ile czasu muszę czekać na odpowiedź?

APCOA udzieli odpowiedzi na Państwa reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.


5. Jaki jest termin płatności Opłaty Dodatkowej w przypadku, kiedy składam reklamację?

Zachęcamy do uiszczenia Opłaty Dodatkowej w ciągu 7 dni. W przypadku obiektów, na których kwota Opłaty Dodatkowej jest zmienna i zależy od terminu Państwa wpłaty, opłacenie wezwania w ciągu 7 dni od dnia wystawienia wezwania zabezpiecza Państwu niższą wymagalną wpłatę. Po tym terminie należy uiścić pełną kwotę Opłaty Dodatkowej. W przypadku uznania Państwa reklamacji, Opłata Dodatkowa jest anulowana, a wpłacona wcześniej kwota zwracana na Państwa konto. W przypadku decyzji odmownej i braku wcześniejszej wpłaty, Klient zobowiązany jest do uiszczenia Opłaty Dodatkowej w kwocie oraz terminie wskazanym na wezwaniu do zapłaty na rachunek bankowy APCOA.


6. Jakie informacje powinna zawierać reklamacja?

Reklamacja powinna zawierać następujące informacje: numer wezwania, numer rejestracyjny pojazdu, imię i nazwisko, adres zamieszkania lub adres e-mail, załączniki oraz krótki opis powodu składania reklamacji.


7. Co mam zrobić, kiedy moje wezwanie do wniesienia Opłaty Dodatkowej zostanie zagubione?

Jeżeli Państwa wezwanie do wniesienia Opłaty Dodatkowej zostanie zagubione, prosimy o kontakt mailowy na adres: parkingi@apcoa.pl
W treści maila prosimy podać numer rejestracyjny pojazdu oraz miasto i obiekt, na którym otrzymali Państwo wezwanie do zapłaty.
Zwrotnie podamy Państwu indywidualny numer konta do wniesienia Opłaty Dodatkowej.

 
 

Wszystkie nasze parkingi pozostają otwarte dla naszych klientów! Dostęp zbliżeniowy i automatyczne płatności elektroniczne są zapewniane w większości naszych lokalizacji za pośrednictwem naszej bezpłatnej aplikacji APCOA FLOW - nie trzeba wyciągać biletu ani płacić gotówką w automacie płatniczym.